سبز قامتشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانلود رایگان تلخیص نموداری صرف ساده-جزوه ای عالی و بی نظیر

سخن دوست :تو ته گودال رفتی و من شدم بالا نشین / از تو دارم آبرویی هم اگر دارم حسین

تلخیص نموداری صرف ساده

تلخیص نموداری صرف ساده

موضوع: تلخیص نموداری صرف ساده

نویسنده: مهدی زراعتی رخشاندل

زبان: فارسی

سال نشر: ۱۳۹۵

توضیح

مقام معظّم رهبری (دامت برکاته): بایستی کاری کرد که هم طلبه هم و غم طلبه فهم مطلب باشد نه فهمیدن عبارت. هیچ هنری نیست در اینه ما طوری مطلب را بیان کنیم که طرف مقابل آن را نفهمد و یا به سختی بفهمد و تا اینکه طلبه تمام وقت خود را صرف فهم این مطالب مغلق و پیچیده کند. این کار هیچ هنری ندارد و همچنین هیچ گونه لطفی در آن وجود ندارد.

ما باید آنچنان مطلب را واضح بیان کنیم که کسی که قصد فهم آن را دارد براحتی آن را درک کند و از آن برای استدلال خود استفاده کند و نیز استاد برای ارائه مطلب دچار مشکل نشود و فقط مطلب را بیان کند.

 

این بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مورد ساده گویی بود و بر همین اساس ما در این بخش یک جزوه و تلخیص نمو داری بسیار عالی را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

اما کتاب صرف یکی از کتب پرکار برد در زبان عربی می باشد که هموار در طول زندگی طلبگی با آن سر و کار داریم که اگر آن را کامل متوجه نشویم همواره در این دوران دچار مشکل می شویم.

ما در این بخش کتابی را تحت عنوان تلخیص نموداری صرف ساده به شما عزیزان معرفی می کنیم که میتوان به جرأت گفت یکی از بهترین شرح های نموداری برای این کتاب یعنی صرف ساده می باشد که فرد طلبه همواره میتواند از آن برای یادگیری بیشتر استفاده کند.

لازم به ذکر است که این نوع کتاب ها ما را از استاد بی نیاز نمیکند بلکه این کتاب ها برای درک بهتر و بیشتر مطلب درسی می باشد.

 

به درخواست نویسنده فایل دانلود برداشته شد.

به این پست امتیاز دهید.
Likes18Dislikes21
نظرات و ارسال نظر