سبز قامتجمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

طب نوین - نکات بسیار ناب درمورد ویروس کرونا جدید - وب سایت فرهنگی و مذهبی سبز قامت

سخن دوست :تو ته گودال رفتی و من شدم بالا نشین / از تو دارم آبرویی هم اگر دارم حسین

نکات ناب درمورد ویروس کرونا و محفوظ ماندن از آن

نکات ناب درمورد ویروس کرونا و محفوظ ماندن از آن

موضوع: طب

عنوان: ویروس کرونا

 

توضیح مطلب

نکات ناب درمورد ویروس کرونا و محفوظ ماندن از آن

 

  • با سوزاندن گیاه مریم گلی هوای خانه را کاملا ضد عفونی کنید:

 

تحقیقات نشان داده است که سوزاندن مریم گلی ۹۴ درصد از باکتری های پیرامون را از بین می‌برد و برای ضد عفونی کردن هوای خانه عالی است.

دانشمندان کشف کرده اند که سوزاندن مریم گلی درمحیط خانه می تواند بسیاری ازمیکروب‌ها و باکتری‌های محیط شما را از بین ببرد و شما و خانواده‌تان از هوایی سالم و غیر آلوده تنفس کنید.

 

  • دستکش پارچه ای بگیرید و با دستکش پارچه ای برید بیرون ماسک رو تو جاهای بسته مثل مترو و مغازه ها و درمونگاه ها برندارید ژل ضدعفونی بگیرید و پس از دست دادن یا گرفتن میله های مترو یا اتوبوس دست هایتان را تمیز کنید
  • بخاطر خودتون و بقیه روبوسی نکنید و تا حد امکان با کسی دست ندهید
  • ویروس کرونا میتواند به مدت ۹ روز روی سطوح فلزی، شیشه و پلاستیک فعال بماند. این سطوح را میتوان با الکل سفید ۶۲٪ به بالا یا محلول سفیدکننده (وایتکس) ضد عفونی کرد.

 

  • رئیس دانشکده علوم تغذیه: کمبود ویتامین‌های D می تواند توان ایمنی بدن را پایین بیاورد. بنابراین اگر کمبود ویتامین D داشته باشیم مقابله با ویروس کرونا سخت تر میشود.

 

ویتامین D به اشکال مختلف موجود است هم فرم پاستیل و هم مکمل‌هایی مانند مکمل‌های مولتی ویتامین مینرال یا مکمل‌های تک مینرالی یا تک ویتامینی مثل ویتامین D که لازم است هنگام مصرف به برچسب و دز آن هم توجه لازم مبذول گردد.

 

  • علائم کرونا تب، سرفه، سردرد، آبریزش بینی، سوزش گلو، ضعف و بیحالی است پس مراقب باشید.

 

 

دستور برای نجات از کرونا

برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، بلافاصله بعد از ورود به خانه، دست های خود را بشویید و ضدعفونی کنید. این را از همه اعضای خانواده بخواهید. همچنین در محل کار نیز با همکاران چنین قراری بگذارید… سیستم ایمنی بدن تان را با خوردن ویتامین C ، میوه ها ، سبزیجات و داروهای تقویتی، ارتقا دهید. خوردن روزانه یک لیوان “آب ولرم + آب لیموی تازه + یک قاشق عسل طبیعی” توصیه می شود.

 

به این پست امتیاز دهید.
Likes2Dislikes0
نظرات و ارسال نظر