سبز قامتدوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنران روضه خانگی امام حسین علیه السلام - روضه های خانگی صلواتی

سخن دوست :تو ته گودال رفتی و من شدم بالا نشین / از تو دارم آبرویی هم اگر دارم حسین

سخنران مجالس خانگی صلواتی

موضوع: روضه

عنوان: طرح صلواتی روضه خوانی خانگی

خبر خوش برای طلاب

 

توضیح

سخنران مجالس خانگی

شماره تماس برای هماهنگی مراسمات: ۰۳۱۳۲۳۴۶۳۰۹

سامانه پیامکی : ۵۰۰۰۱۰۴۰۱۲۲

 

 

قابل توجه افرادی که به خاطر ویروس کرونا  توانایی حضور در هیئت های مذهبی را ندارند، از طرفی هم می خواهند به توصیه علما عمل کنند چرا که پیشرفت معنوی و سلامت زندگی خود را در بر گذاری و حضور در  مراسمات مذهبی می بینند چنانکه در گفتار علما می بینیم :

آیت الله مجتهدی تهرانی:

علت موفقیت من، همین مجالس توسل و روضه خوانی و سینه زنی در کنار درس های طلبگی است. از زمانی که طلبه بودم پنج شنبه ها در منزلمان روضه برقرار میکردم. وقتی هم که به قم رفتیم، مجلس روضه مان در قم برپا بود.

 

آیت الله قاضی:

روضه هفتگی ولو دو سه نفر باشد، اسباب گشایش امور است و اگر از اول تا آخر عمر در خدمت آن بزرگوار از تعزیت و زیارت و غیره به جا بیاورید، هرگز حق آن بزرگوار ادا نمی شود.

 

آیت الله علامه طباطبایی:

برای رسیدن به عرفان کامل دو راه و مکان بیشتر وجود ندارد: یا در حرم اباعبدالله یا در مجلس اباعبدالله.

 

باید گفت اکنون که به خاطر بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری مراسمات عزای امام حسین علیه السلام برای شیعیان و محبان حضرت وجود ندارد بر همین اساس جمعی از دوستان و خیرین دست بکار شده اند تا حال و هوای تازه ای را به مراسمات عزای ارباب بدهند تا افرادی که به هر دلیلی توانایی شرکت در مراسم عزا را ندارند این توفیق را داشته باشند که بار دیگر در مراسم شرکت کنند.

اما عزیزانی که برای برگزاری این مراسمات نیاز به سخنران و یا مداح دارند می توانند با ما تماس گرفته تا برای فراهم کردن سخنران و مداح مجالس عزا به صورت « صلواتی » هماهنگی های لازم را انجام دهیم.توجه کنید که در این مراسمات تعداد افراد اهمیت ندارد ولو یک نفر هم باشند کافی است.

و یک خبر خوب برای طلبه هایی که توان سخنرانی و روضه خوانی در مجلس عزای امام حسین علیه السلام را دارند (و امکان مالی ندارند) و مجلسی برای منبر رفتن ندارند می توانند با ما در تماس باشند تا مجلس آن را فراهم کنیم.

 

شماره تماس برای هماهنگی مراسمات: ۰۳۱۳۲۳۴۶۳۰۹

سامانه پیامکی : ۵۰۰۰۱۰۴۰۱۲۲

 

به این پست امتیاز دهید.
Likes7Dislikes2
نظرات و ارسال نظر