سبز قامتشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعقیبات نماز عصر - سبز قامت

سخن دوست :تو ته گودال رفتی و من شدم بالا نشین / از تو دارم آبرویی هم اگر دارم حسین

تعقیبات نماز عصر

تعقیبات نماز عصر

عنوان: دعا

موضوع: تعقیبات نماز عصر

 

متن دعا

صوت دعا با صدای اباذر حلواجی – دانلود

صوت دعا با صدای کربلایی محمد مهدی قاسمی – دانلود

تعقیبات نماز عصر

أَسْتَغْفِرُ اللّٰهَ الَّذِى لَاإِلٰهَ إِلّا هُوَ الْحَىُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمٰنُ الرَّحِیمُ، ذُو الْجَلالِ وَالْإِکْرامِ، وَ أَسْألُهُ أَنْ یَتُوبَ عَلَىَّ تَوْبَهَ عَبْدٍ ذَلِیلٍ خاضِعٍ فَقِیرٍ، بَائِسٍ مِسْکِینٍ مُسْتَکِینٍ مُسْتَجِیرٍ، لَایَمْلِکُ لِنَفْسِهِ نَفْعاً وَلَا ضَرَّاً وَلَا مَوْتاً وَلَا حَیَاهً وَلَا نُشُوراً.

سپس بگو:

اللّٰهُمَّ إِنِّى أَعُوذُ بِکَ مِنْ نَفْسٍ لَاتَشْبَعُ، وَمِنْ قَلْبٍ لَایَخْشَعُ، وَمِنْ عِلْمٍ لَایَنْفَعُ، وَمِنْ صَلاهٍ لَاتُرْفَعُ، وَمِنْ دُعاءٍ لَایُسْمَعُ، اللّٰهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُکَ الْیُسْرَ بَعْدَ الْعُسْرِ، وَالْفَرَجَ بَعْدَ الْکَرْبِ، وَالرَّخاءَ بَعْدَ الشِّدَهِ، اللّٰهُمَّ مَا بِنَا مِنْ نِعْمَهٍ فَمِنْکَ، لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُکَ وَأَتُوبُ إِلَیْکَ.

از خدایی که معبودی جز او نیست، آن زنده‌ی پاینده و بخشنده مهربان، خداوند دارای عظمت و رأفت و محبت آمرزش می‌خواهم و از او درخواست دارم که توبه‌ام را بپذیرد، توبه بنده خوار، فروتن، بینوا، پریشان و زمین‌گیر و پناهنده‌ای که سود و زیان و مرگ و زندگی و رستاخیز خویش را در اختیار ندارد.

خدایا به تو پناه می‌آورم از روح و روانی که سیر نمی‌شود و از دلی که بیم نمی‌کند و از دانشی که سود نمی‌بخشد و از نمازی که به اوج برده نمی‌شود و از دعایی که مستجابش نمی‌کنند. خدایا! آسانی پس از سختی و گشایش پس از گرفتاری و آسایش پس از مشقت را از تو خواستارم. خدایا هر آن نعمتی که در دست ماست از سوی توست، معبودی جز تو نیست، از تو بخشش گناهانم را می‌خواهم و به‌سوی تو باز می‌گردم.

تعقیبات نماز عصر
به این پست امتیاز دهید.
Likes0Dislikes0
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما
نظرات و ارسال نظر