سبز قامتجمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقویت قوای جنسی و درمان زود انزالی - طب سنتی

سخن دوست :تو ته گودال رفتی و من شدم بالا نشین / از تو دارم آبرویی هم اگر دارم حسین

روش های تقویت قوای جنسی

روش های تقویت قوای جنسی

موضوع: طب

عنوان: زود انزالی

 

متن مطلب

یکی از مسائلی که در این عصر بیشتر زوج های جوان درگیر آن هستند بحث زود انزالی است که ریشه بسیاری از مشکلات خانواده ها است. وب سایت سبز قامت در این پست قصد ارائه راه حل هایی برای برطرف کردن این عارضه با عنوان «روش های تقویت قوای جنسی» را دارد.

روش های تقویت قوای جنسی

 

  1. نخود یک تقویت کننده طبیعی میل جنسی است. در طب سنتی و به خصوص در میان رومی ها برای درمان ناتوانی جنسی از نخود استفاده ی زیادی می شد. علم جدید نیز بر این عقیده است که نخود یک ماده‌ی غذایی تقویت کننده قوای جنسی است. یک سهم غذایی نخود پخته به خصوص بخارپز شده، فیتوهورمون هایی آزاد میکند که مانند یک داروی تقویت کننده جنسی طبیعی عمل می کند.
  2. غذاهای دریایی مانند میگو، صدف و جلبک دریایی سرشار از منگنز است. بدین معنی که میزان هورمون های جنسی را در بدن بالا میبرند و موجب افزایش بافت های سینه میشوند. مصرف غذاهای دریایی در مردان موجب بهبود توانایی نعوظ میشود. پیروی از رژیم غذایی مدیترانه ای که سرشار از میوه ها، سبزیجات، روغن زیتون و ماهی میباشد عملکردجنسی را در هر دو جنس بهبود میبخشدمیگو سرشار از عنصر روی است و

قدرت اسپرم سازی را افزایش می‌دهد. به آقایان توصیه می‌کنیم  با مصرف حداقل هفته‌ای یکبار از این سالاد قوای جنسی خود را تقویت کنند. میگو به‌دلیل دارا بودن مقدار زیاد روی، معجون شگفت انگیز جنسی برای مردان بشمار می رود.

  1. خرفه یکی از پرخاصیت ترین سبزیجات، در طب سنتی تقویت حافظه،  دفع سنگ کلیه و مثانه،  تسکین حرارت کبد، معده و خون،  تقویت قوای جنسی با خرفه انجام می شود.
  2. تقویت نیروی جنسی با آب انار: انار سرشار از آنتی اکسیدان ها است که باعث بهتر شدن گردش خون می شود و همین طور عملکرد نامناسب نعوظ را درمان می کند. یک لیوان آب انار به صورت طبیعی به قوای جنسی کمک خوبی می کند.
  3. گوشت شترتقویت کننده اعصاب و قوای جنسی،  همچنین کالری بسیار بالای گوشت شتر قوای بدنی و استقامت را زیاد می‌ کند.
  4. خرما میوه ایست باطبع گرم وبسیار پرخاصیت که ازلحاظ تقویت قوای جنسی هم برمردها وهم برخانمها اثر مثبت دارد. اگر مردها هر روز بر خوردن خرما مداومت داشته باشند باعث گرمی بدن و افزایش میل جنسی آنهاشده و نیز باافزایش سرعت اسپرم سازی، و همچنین باعث شادابی خانمها شده ، و چون حاوی مقدار زیادی آهن میباشد این نقطه ضعف دائمی اکثر خانمها را نیز بر طرف نموده و آنها را در مسیر نیرو و نشاط بیشتر حرکت میدهد و مهم است که درخوردن آن استمرارداشته باشید.
  5. آب زنجبیل برای تقویت قوای جنسی برای افرادی که میل جنسی کمی دارند، این چاشنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. آب زنجبیل سلامت سرخرگ را بهبود می بخشد و جریان خون را در بدن افزایش می دهد. هم چنین این روش منجر به درمان ناتوانی جنسی و زود انزالی و در نتیجه موجب بهبود عملکرد جنسی می شود.
به این پست امتیاز دهید.
Likes0Dislikes2
نظرات و ارسال نظر